تاريخ : یک شنبهبرچسب:, | 1:43 | نويسنده : مـــــرتــــضـــی یگانــــــــه

 

بـــــــــــرای قرار گرفتن بنر وب .چت یا سایت خود در وب

در نظر ها درخواست خود را بنویسید

هر بنر50000ریال



نظرات شما عزیزان:

شبنم
ساعت19:59---10 مرداد 1393
خخخ شوخی کردم داداش از تو به من رسیده مرسی حتما
پاسخ:خوبه ک خودت میدونی


منو عشقم
ساعت9:59---10 مرداد 1393
سلام داداش وبت حرف نداره مخصوصا اون عکس اون پوله اتیش گرفتم خیلی وبت قشنگ میشه تبادل لینک کنیم اگه میشه بگو ممنون ازوب قشنگت
پاسخ:حتما لینک میشی


شبنم
ساعت4:21---10 مرداد 1393
من پول نمیدم وظیفه ات هس مجانی واسم درست کنی خخخ پررو مثلا ابجیتم...من برم دیگه نمازمو بخونم چهارتا نفرین بکنم بخوابم خخخبالاخره یکی باید حق احساسمو بگیره
پاسخ:هههههههه واه باشه شما لوگوی خودتو بده من بزارم تو وبت آبجی عوضش به امام رضا بگو مارو بطلبه الان 8سالیه ندیدمش گنبدشو.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: